Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
9.00 - 18.00 hod.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
20.10.2021
AKČNÍ TÝDENNÍ NABÍDKA
Připravili jsme pro Vás nabídku zvýhodněných produktů vždy na jeden týden. Po kliknutí na obrázek se Vám zobrazí nabídky Každý týden vždy s platno... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit.

Potřebujete poradit?

Volejte 9.00 - 18.00 hod. 

+420 602 36 26 96
 

Rezervujte si Váš termín.

Těšíme se na Vás.

ADELLE

Na Beránku II 363

Praha-západ/Ořech

 

 

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. NOVINKY
Elektronická evidence tržeb

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email:adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz"

 

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

 

mimosoudní řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele

Od 1.2.2016

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit.

 

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

  

 

 

Rezervace termínu
 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz